sâmbătă, 21 februarie 2009

The story of...

Eu sunt mic şi zgubilitic,

Şi un pic cam ciufulitic,

De pe plaiul mioritic,

fute-m-aş,nenică...

( pe cuvânt, n-am pula mică! )


Stam intr-o zi pe veceu. Şi în vâltoarea momentului, reflectam. Şi mi-a strălucit o idee în minte : cum că ar fi frumos să scriu romane. Sau nuvele. Sau măcar un jurnal. Sau să mă cac mai repede, să nu pierd serialu'...

Acum urmează acea frază memorabilă : aşa mi-a venit ideea să-mi fac un blog, prin care să le spun tuturor ceea ce simt, să comunic cu semenii, să-mi împartăşesc ideile, să fiu sentimental, ca un cocean de porumb în cur. Căcaturi d-astea. De fapt,dacă tot e la moda să ai blog, de ce să nu fiu şi eu in trend, şi să mă piş ca toţi ceilalţi. Să fiu şi eu un pulete al societăţii, să mă integrez în căcatul pe care-l numim viaţă... Aşa că... îmi bag ciufu...:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu